“Clockwork” displej, inovativni reklamni materijal namenjen mestu prodaje, kompanije Japan Tobacco International (JTI) i firme BG Reklam, osvojio je zlatnu nagradu za najoriginalniji reklamni materijal na mestu prodaje u kategoriji duvanskih proizvoda, na takmičenju za najbolja marketinška rešenja u maloprodaji – POPAI 2012, održanom 14. juna u Parizu.
Nagrada je dodeljena Draganu Došlu, menadžeru za razvoj reklamnog materijala u kompaniji JT International Zapadni Balkan, kao i Marku Kukiću i Željku Nastiću, predstavnicima BG Reklama, preduzeća koje je projektovalo i dizajniralo ovaj displej.
“JTI je posvećen ulaganju u razvoj svojih brendova, i otvoren za unapredjenja koja se tiču izlaganja proizvoda u maloprodaji. „Clockwork“ displej napravljen je sa ciljem da istakne proizvod visokog kvaliteta i izdvoji ga od konkurentskih proizvoda. Inspirisan mehanizmom sata, ovaj displej predstavlja isprepletanost tradicije, savremenog dizajna i umetničkog umeća. Sa ciljem da privuče pažnju odraslih pušaca i naglasi premium karakter proizvoda, displej je namenjen samo ekskluzivnim brendovima“ – izjavio je Dragan Došlo, menadžer za razvoj reklamnog materijala JTI za Zapadni Balkan.
O pobednicima takmičenja POPAI odlučivao je žiri od preko 100 članova iz različitih oblasti – oglašavanje, distribucija, marketing, komunikacije i merchandising. Svaki nominovani proizvod ocenjivan je na osnovu sledećih kriterijuma – opšteg utiska i efektnosti, adekvatnosti, tehničkog koncepta, kvaliteta izrade, prilagodljivosti prodajnom lancu, dizajna i estetike, originalnosti i inovativnosti.
Medjunarodno POPAI takmičenje obuhvata kategorije kao sto su eko-dizajn, hrana, elektronika, asesoari, duvan, tekstil, i okuplja proizvodjače, izdavačke i dizajnerske kuće i reklamne agencije iz čitavog sveta. Takmičenje je namenjeno onima koji teže da budu inovativni i da svoje brendove komuniciraju na drugačiji način. POPAI je medjunarodno udruženje za marketing u maloprodajnoj industriji, sa sedištem u Francuskoj i preko 1700 kompanija članica.