Beli gerberi, nežno poljsko cveće, latice, jednorozi i žene u bikiniju su za javnost prihvatljivi detalji u reklamama za uloške i tampone. Međutim, najnoviji spot kompanije „Carefree“ u kome žena preporučuje dnevne uloške i koristi termine „vagina“ i „vaginalni sekret“ za pojedine puritance u Britaniji bili su previše, pa su podneli žalbu Birou za reklame zahtevajući zabranu.
Početak spota liči na sve već viđene ušminkane reklame o intimnoj higijeni žene, dok glavna protogonistkinja koja stoji skrivena u uglu sobe ne izusti reči: „Za dane između menstruacija kada telo čini sve da održi vaginu zdravom….“.
Posle prvog emitovanja reakcije javnosti su bile stroge i osuđujuće. Debi Selikman, potparol kompanije, kaže da su termini izabrani namerno sa ciljem da pomere standarde u reklami ženskih proizvoda.
– Ovo je prvi put da jedan ozbiljan brend koristi prave reči, bez uvijanja, eufemizama, deminutiva. Žene žele prave i iskrene informacije o svom telu i zato smo odlučili da snimimo ovakvu reklamu. Namera nam je da ohrabrimo žene da otvoreno govore o svom telu i procesima koji im se dešavaju – kaže ona objašnjavajući da nema razloga da neke teme i reči budu tabu, piše „Žena“.
Izvor: Žena