Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su danas u Kanu globalne rezultate Effijevog indeksa efikasnosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najefikasnija nezavisna agencija na svetu i to ispred velikih svetskih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.
Reč je o indeksu koji meri najefikasnije marketinške ideje diljem sveta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svetskih Effie takmičenja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata što je ujedno i glavni zadatak marketinških komunikacija.
Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorka reklamne agencije Bruketa&Žinić OM tim je povodom izjavila: “Kreativna rešenja su uvek i efikasna rešenja. Smatramo da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže pre svega dobrom saradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rešenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi”.
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najefikasniji svetski oglašivač, McDonald’s je najefikasniji brend, WPP Group je najefikasniji holding, Ogilvy & Mather su najefikasnija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najefikasnija kancelarija, a McKinney (Durham, NC, USA) su najefikasnija svetska nezavisna reklamna agencija.