Twitter je pokrenuo svoju prvi reklamnu kampanju u istoriji ove društvene mreže na televiziji, i to tokom Nascar trke kao deo napora da proširi svoju mrežu u „mejnstrim Americi“. Sedam oglasa dugih 15 sekundi emitovano je tokom nedeljne Pocono 400 trke u Pensilvaniji. Svaki od njih je isticao različit način na koji se Twitter može koristiti tokom pratećih događaja.
Jedan od vozača Brad Keselovski je pokazao sliku iz svog iPhone-a za volanom u svrhu kampanje. Svi oglasi su ukazivali gledaocima na twitter.com/#nascar nalog, koji je domaćin tvitova i ostalog materijala o trci. Komentator je rekao da nova kampanja treba da pokaže početnicima kako hashtags rade i da ih ohrabri da pogledaju web sajt kao destinaciju, a ne samo kao izvor zanimljivih linkova. Takođe, svrha ovoga je svakako bila i da se pokaže marketingu Twitter-ov potencijal za promovisanje brendova.
Izvor: Telegraph