Fejsbukov marketing i oglašavanje podstiču korisnike da kupuju proizvode u prodavnicama i online, navela je ova društvena mreža u svom zajedničkom saopštenju sa istraživačima ComScore. Oni su se ovim putem suprotstavili kritikama i istraživanjima koje su preispitivale uticaj promocija na sajtu. Konkretno, korisnici koji su videli neplaćene marketing poruke na društvenoj mreži o Starbucks kompaniji, kupili su neku stavku u lancu kafeterija u proteklih četiri nedelje 38% češće od onih koji nisu videli, poručio je analitičar ComScore-a. Ovde se, dakle, govori o Fejsbukovim korisnicima koji su „lajkovali“ Starbucks i njihovim prijateljima.
Korisnici koji su videli plaćeni oglas od drugog američkog prodavca, koji je ostao neimenovan u izveštaju, kupili su nešto iz prodavnica 16% češće i napravili online kupovine 56% češće. „Ovo pruža jak dokaz da Fejsbuk ima efikasan marketing kanal“, poručio je potpredsednik ComScore-a Endrju Lipsman.
Izvor: www.bloomberg.com