Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Živeli prijatelji!

Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, kompanija Heineken, u saradnji sa agencijom Grey Beograd, osmislila je i kreirala kampanju u cilju promocije dobro poznatog pivskog brenda Pils Plus.

U TV spotu prikazane su različite realne životne situacije u kojima vam je potrebna pomoć prijatelja. „Ako se usudi da poželi lepoticu, tvoja je dužnost da zabavljaš telohranitelja; Kada želi da napravi red, pomoći ćeš mu da nađe sve ono što nije tražio; Kad kaže – pevaj, tvoje je samo da pitaš – koliko glasno?“ Kao što zaključujete, akcenat novog oglasnog spota je na prijateljstvu, pa tako glasi i slogan kampanje „Živeli prijatelji“.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!