Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ko je izgubio mega „starku“ u Knez Mihajlovoj?

Kreativni tim agencije Skills Division organizovali su za vikend u Knez Mihailovoj ulici farbanje džinovskog modela najpoznatije Converse patike, popularne “starke”. Građani, ličnosti iz javnog života i predstavnici medija bili su u prilici da na ovu veliku patiku dodaju boje za ovu sezonu i tako učestvuju u stvaranju unikatne beogradske “starke”, navodi se u saopštenju agencije Skills Division. U kreiranju beogradske “starke” od poznatih ličnosti učestvovali su Ivan Jevtović, Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Dragan Ilić i Marčelo.
Džinovska „starka“ sjajan je marketinški potez koji spada u tzv. gerila marketing.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!