Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Predizborna kampanja u Srbiji iz perspektive televizije

Rezultati analize izveštavanja televizija, koju je radila agencija Kliping u toku prve polovine aprila, pokazali su da je televizija koja je najviše izveštavala o izborima Pink, u Nacionalnom dnevniku (41%). Slede je Dnevnik 2 RTS-a (37%) i Vesti u 18:30 (22%) na TV B92. Takođe, zabeležen je rast medijskog prostora namenjenog izborima na Pinku i RTS-u, a pad na B92. Najveći rast zastupljenosti u tri najbitnije informacione emisije u drugoj sedmici aprila beleži Demokratska stranka Srbije.
Period od 1. do 7. aprila bio je obeležen velikom dominacijom Demokratske stranke na RTS-u. Od 8. aprila RTS izveštava znatno ujednačenije o svim izbornim listima: Prostor namenjen DS-u smanjen je za 25%, dok većina drugih stranaka beleži povećanje medijske eksponiranosti.
Prema analizama agencije Kliping, na TV B92 zabeležen je najveći pad izveštavanja o listi »Izbor za bolji život – Boris Tadić« (4 puta manje). U drugoj sedmici najviše se izveštavalo o DSS-u (duplo više u odnosu na prvu sedmicu). Ukupno gledano, u odnosu na ostale TV stanice, B92 manje prostora daje izbornim listama Dveri, Pokret radnika i seljaka i strankama nacionalnih manjina. Na TV Pink-u i u prvoj i u drugoj sedmici najviše prostora je bilo posvećeno DS-u i SNS-u, s tim što je ta »prednost« u prvih sedam dana bila drastična, dok se u periodu od 8-14. aprila smanjila. U drugoj sedmici primetan je veliki pad izveštavanja o Srpskoj radikalnoj stranci u odnosu na druge partije.
Najveći rast zastupljenosti u tri najbitnije informacione emisije u drugoj sedmici aprila beleže Demokratska stranka Srbije (635 objava više u odnosu na prvu sedmicu aprila), Pokret radnika i seljaka (515 objava više) i grupa građana Dveri za život Srbije (289 objava više). Blagi pad beleže Savez vojvođanskih Mađara i Srpska radikalna stranka, dok ubedljivo najveći pad beleže Srpska napredna stranka (544 objave manje) i Demokratska stranka, kojoj je medijska pažnja gotovo prepolovljena sa 1570 objava manje. Veliki pad izveštavanja o listi »Izbor za bolji život – Boris Tadić« direktna je posledica raspisivanja predsedničkih izbora i smanjenja medijskog prostora posvećenog »neformalnoj kampanji« doskorašnjeg predsednika Srbije pre podnošenja ostavke.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!