today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izveštavanje medija u toku predizborne kampanje od 23. marta do 1. aprila

Rezultati analize izveštavanja medija za period od 23. marta do 1. aprila pokazali su dominaciju pominjanja u medijima partije Demokratske stranke sa 615 objava i njihovog stranačkog lidera Borisa Tadića sa 509 objava, koju je sprovela agencije za praćenje i analizu medija Kliping. O dešavanjima vezanim za predizbornu kampanju i dalje najviše izveštavaju dnevne novine Danas koje su u tom periodu imale 281 objavu.
Od političkih stranaka, najviše pominjanja, i u dnevnim novinama i na nacionalnim TV stanicama, beleži Demokratska stranka sa 615 objava od čega 488 u štampi i 127 na televiziji. SNS je na drugom mestu u dnevnim novinama sa 424 objave, a na TV stanicama „deli“ drugu poziciju sa Ujedinjenim regionima Srbije sa 114 objava. Znatno manje pominjanja na TV stanicama, u odnosu na objave u štampanim medijima, beleže stranke iz koalicije SPS-PUPS-JS, dok je procentualno najviše pojavljivanja na TV stanicama, u poređenju sa brojem objava u dnevnim listovama, zabeležila lista Dveri.
Kada su u pitanju stranački lideri, na ubedljivom prvom mestu po broju pominjanja je Boris Tadić (509 objava), a slede ga Tomislav Nikolić u dnevnim novinama (218 objava) i Ivica Dačić na nacionalnim TV stanicama (76 objava). Jedini stranački lider koji je više pominjan u TV programu, nego u štampi je Vladan Glišić iz Dveri (8 na prema 7). Procentualno najmanje pominjanja na TV-u, u odnosu na broj objava u dnevnim listovima, beleži predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine, Nenad Čanak (37 na prema 4).
U periodu od 23. marta do 1. aprila, Danas, sa 281 objavom, je i dalje najviše pisao o predizbornoj kampanji, ispred Večernjih novosti (236 objava) i novosadskog Dnevnika (234 objave). U kategoriji glavnih informativnih emisija nacionalnih TV stanica »vodi« B92 sa 135 objava, a slede RTS1 sa 126 i TV Pink sa 121 objavom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!