Koliko znate o mreži života? Da li znate da svaka vrsta ima svoje nezamenjivo mesto u njoj? Da li vam je poznato da nestanak jedne vrste znači jednu nit manje u toj mreži koju svi činimo? Da, da, i mi ljudi smo deo mreže života – najvažnije mreže koju moramo da održavamo. I što je manje biljnih i životinjskih vrsta na planeti, manje su i naše sopstvene šanse za opstanak. Pored toga što je Nijedna vrsta ne umire sama ključna poruka nove društveno odgovorne kampanje kompanije Telekom Srbija, a koju je kreirala agencija Ovation BBDO, to je i činjenica koju moramo što pre da usvojimo i počnemo da se vladamo u skladu sa njom jer nemamo mnogo vremena da ispravimo štetu koju smo neznanjem, nemarom i lošim postupanjem naneli svom ekosistemu.
NEDUŽNE, A OPTUŽENE
Četiri nepravedno optužene, a nedužne zvezde kampanje su u ovom slučaju – četiri ugrožene vrste ptica. Beloglavi sup, orao zmijar, modrovrana i sova.
Svaka od njih je na ivici opstanka zbog toga što mi, ljudi, nemamo dovoljno znanja o tome koliko nam svaka od njih zapravo znači. A samo kad bismo to znali, pazili bismo na njih onoliko koliko pazimo i na sebe.
„I baš zato smo, zajedno sa ekipom iz Telekom Srbija, osmislili kampanju koja ukazuje na važnost zaštite biološke raznovrsnosti, a čiji je centralni deo serijal videa u kojima nam ptice „lično“, a zahvaljujući glasovima poznatih domaćih glumaca i glumica, objašnjavaju koliko su nam predrasude koje o njima imamo neosnovane i koliko su im životi zbog toga ugroženi“, kažu u agenciji Ovation BBDO.
A da sve ne ostane na priči, pobrinula su se dela koja nisu izostala jer je kampanja Nijedna vrsta ne umire sama rezultat višegodišnje podrške Telekoma Srbija udruženjima i stručnjacima koji aktivnim merama zaštite i uz primenu savremenih tehnologija mobilnih telekomunikacija u monitoringu ugroženih vrsta ptica, rade na poboljšavanju uslova života za njih, ali i za sve nas.
Jer NIJEDNA VRSTA NE UMIRE SAMA.