Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

New Moment pokrenuo kampanju za spas hrane

Agencija New Moment New Ideas Company kreirala je kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“, zajedno sa Koalicijom za dobročinstvo predvođenom Fondacijom Ana i Vlade Divac, i uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), sa ciljem da poveća svest građana o problemu bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane, ali i da doprinese unapređenju praksi, propisa i regulativa koje idu u korist povećanju donacija hrane.

U Srbiji, na granici apsolutnog siromaštva živi sedam odsto stanovništva, odnosno, gotovo pola miliona ljudi. U riziku od siromaštva je gotovo četvrtina populacije – 23,2%. Mnogi od ovih građana Srbije zavise od donacija hrane koje su trenutno nedovoljne, dok se prema procenama u Srbiji dnevno baca dva miliona kilograma hrane.

Prema analizi koju su sproveli Forum za odgovorno poslovanje i Koalicija za dobročinstvo, donacije hrane u Srbiji bi mogle da budu uvećane na godišnjem nivou za blizu 160 miliona dinara, ukoliko bi bio ukinut PDV na donacije hrane.

Ujedinjeni agencijski sektori kreative, accounta, digitala i PR-a, zajedno rade oko istog cilja, da se poveća svest građana o problemu bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane. Upravo to je i smisao ove kampanje – u ovome smo svi zajedno i jedino angažovanjem svih pojedinaca, udruženja, kompanija i trgovinskih lanaca, možemo doprineti boljem životu mnogih ljudi.

Zvanični reklamni video kampanje i upečatljivi vizuali koji se nalaze na brojnim bilbordima u Srbiji su prvi u nizu aktivnosti u okviru ove kampanje koja će sadržati i humanitarne događaje pripreme i prikupljanja hrane, a prenose jasnu poruku- u ovome smo svi zajedno i jedino angažovanjem svih pojedinaca, udruženja, kompanija i trgovinskih lanaca, možemo doprineti lepšoj svakodnevici i boljem životu mnogih ljudi.
Do sada su kampanju podržale advokatska kancelarija Živković-Samardžić, Hemofarm fondacija, Eurobanka, Erste banka, advokatska kancelarija Gecić Law, BlackRock, Elixir Group, Elixir fondacija, DM, Nestle, Delhaize, Lidl, Američka privredna komora u Srbiji (AmCham), SOS Dečija sela Srbija, Federacija banaka hrane Srbije, Humano srce Šapca i Banka hrane Beograd, kao i mnoge javne ličnosti, u najavi je podrška još većeg broja kompanija i organizacija.

Kampanja, koja će trajati do kraja novembra ove godine, obuhvatiće niz akcija pripremanja i doniranja hrane pred „Nacionalni dan davanja“, kao i tokom samog dana koji se već tradicionalno održava 9. oktobra.

Vreme je da spasimo hranu. Vreme je za humanost.

Za više informacija o kampanji posetite: http://spasimohranu.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!