Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Objavljeni prvi predavači koji dolaze na Weekend Media Festival!

REGION – Weekend media festival, mesto susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka ove godine održaće se pod sloganom Živeo život od 23. do 26. septembra na već tradicionalnom mestu u staroj Tvornici duhana u Rovinju, uz samu rovinjsku rivu.

„Nakon godinu dana pauze svi smo jedva dočekali da se ponovno okupimo na 14. izdanju Weekend Media Festivala. Rovinj će opet biti centar dobre komunikacije, druženja i zabave. Posetiocima ovogodišnjeg Festivala pripremili smo veoma bogat program s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, preduzetništvu, kreativnoj industriji, ali i društvu uopšteno. Vodili smo računa o interesima naših učesnika, nastojimo kao i prethodnih godina da predvidimo neke trendove i dati smernice za suočavanje s njima, istovremeno razbijamo i tabue, spajamo nespojivo i obećavamo dobru zabavu“, rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Među mnogobrojnim panelima, predavanjima i raspravama, na ovogodišnjem izdanju Weekend Media Festivala, posebno može da se istakne nastup najpoznatijeg svetskog filozofa Slavoja Žižeka kao i predavanje nemačkog psihijatra Manfreda Spitzera, autora bestsellera „Epidemija pametnih telefona“, „Usamljenost“ i „Digitalna demencija“, koji na popularan način problematizuje uticaj tehnologije na život savremenog čoveka. Očekuje se da će veliko interesovanje izazvati i dolazak glumca Gorana Bogdana.

Na Festivalu će se, između ostalog, govoriti i o influenserima, renesansi PR-a, veštačkoj inteligenciji, revoluciji gejminga, ulozi festivala u brendiranju destinacija, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji videa, sportu kao reality show-u, javnoj diplomatiji, eksploziji serija u regionu, medijskim preferencijama novih generacija, radiju budućnosti i drugim zanimljivim temama.

Uslov za ulazak na Weekend Media Festival je EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti vakcinisane osobe, osobe koje su preležale Covid-19 u poslednjih 180 dana ili osobe koje imaju negativan test. Antigenski, tzv. brzi test biće moguće obaviti na samom ulazu u prostor stare Tvornice duhana.

Više informacija na Weekend Media Festival

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!