SVET – Publicis Groupe i TikTok postali su partneri sa ciljem da pomognu brendovima da prošire svoje strategije e-commerca kroz video platformu, koja želi da ojača kulturu online kupovine, kao i zajednicu e-trgovaca.
Publicis Group i TikTok će zajedno raditi na edukaciji brendova i marketara o uvidima, otkrivanju proizvoda i kupovnoj nameri kroz ovu platformu, a pri tome će testirati svoje komercijalne proizvode, mogućnosti i kreativna rešenja.
Klijenti Publicisa će biti pozvani da učestvuju u „Community Commerce Sprint“, inkubator programu, kako bi kreirali komercijalne kampanje uoči predstojećih praznika, a imaće priliku da rade na istraživanjima sa TikTokom i WARCom, kako bi pružili uvid u podatke i stvorili najbolje prakse koje će dodati svojim e-commerce strategijama.
Khartoon Weiss, vođa globalne agencije TikToka, rekla je: „Ulazeći u partnerstvo sa globalnom silom u trgovini i medijima kao što je Publicis Groupe, mi ko-kreiramo resurse za brendove koji će im pomoći da bolje razumeju i iskoriste prednost neverovatnog zamaha trgovine koji se gradi na TikToku.“
Više informacija pročitajte na linku.