Oni su mladi, posebni, talentovani, hrabri. Oni promovišu svoju veštinu putem društvenih mreža i pružaju inspiraciju hiljadama drugih. Oni su – Mirinda kreativci!
Brend Mirinda pokrenuo je globalnu kampanju promocije mladih talenata, dok je agencija SIVO osmislila i realizovala kreativna rešenja za naše tržište. Ideja je bila da se u formi kratkih video klipova u trajanju od po 60 sekundi, predstavi svaki od kreativaca, pokaže njen ili njegov talenat i dočara strast koju oseća prema onome što radi.
„Mislim da je ta njihova strast, ono što nas je najviše očaralo“, kaže Miroslav Miljenović, kreativni direktor agencije SIVO. „Za tzv. generaciju Z koja odrasta u digitalnom svetu, važe stereotipi da su prilično indiferentni. To se pokazalo kao totalno netačno. Jedna od najtežih stvari u ovom projektu, bila je među brojnim zanimljivim kandidatima, odabrati samo četvoro, koje ćemo predstaviti u kampanji.“
Među tih četvoro, našle su se dve devojke i dva momka: Jovana, koja oslikava patike, Marija, koja crta portrete i mašta o dizajniranju automobila, Nikola mađioničar i Martin, koji se bavi hortikulturom i fotografijom. Novi izazov za agenciju bio je kako da najbolje predstavi te mlade ljude i prenese njihovu energiju u samo 60 sekundi.
„Odlučili smo da ne pišemo klasičan scenario za video klipove, već da kreativce pozovemo na upoznavanje i u skladu sa njihovim karakterom ispričamo priču što prirodnije“, objašnjava Miljenović. „Najvažnije nam je bilo da video klipovi deluju iskreno i autentično, kako bi mladi ljudi mogli da se zainteresuju i pronađu inspiraciju, jer to je u krajnjoj liniji glavni cilj ovog projekta.“
Uloga voditelja poverena je poznatim influeserima, koji su razgovarali sa Mirinda kreativcima, a kako to sve zajedno izgleda, pogledajte ovde: https://osvezi.se/mirindakreativci/