Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko su najpopularniji hrvatski influenseri?

REGION – Prvi put u Hrvatskoj organizovana je velika dodela nagrada najboljim hrvatskim influenserima. Do rezultata su došli dubinskom analizom i velikim istraživanjem koje je Styria sprovela u saradnji sa agencijom Nielsen. Najuticajniji influenseri izabrani su u ukupno devet kategorija, i to na tri društvene mreže – Instagram, YouTube i TikTok.

U kategoriji Top Instagram Influencer nagrađen je Marko Vuletić. Gotovo polovina njegovog fanbasea je ženskog pola, uglavnom od 18 do 24 godine. Sadržaj koji objavljuje nadmašio je sva očekivanja, a bazira se na njegovom životu, porodici i detinjstvu.

U kategoriji Top Instagram Fanbase nagrađena je Ella Dvornik-Pearce, poznata hrvatska lifestyle blogerka sa uglavnom ženskom publikom od 25 do 34 godine. Sadržaj koji objavljuje na svom profilu obuhvata njenu porodicu sa naglaskom na majčinstvo te postiže velik uspeh.

U kategoriji Top Instagram Engagement najbolji je Pave Elez, splitski influenser sa uglavnom ženskom publikom, pogotovo u dobi između 18 i 24. Na njegovim objavama često se mogu pronaći slike frendova i porodice, posebno fotografije snimljene uz more tokom leta.

Top YouTube Influencer je Ela Jerković splitska youtuberja i influenserka. Najaktivniji pratioci njenog fanbasea su žene između 18 i 24 godine, dok je omer pratilaca skoro uravnotežen.

U kategoriji Top YouTube Fanbase najbolji je Filip Dejanović, neustrašivi youtuber pod pseudonimom TheSikrt. Poznat je po tome da uvek prihvata sve izazove, a odlično se snalazi i u ulozi voditelja. Napisao je knjigu “Gola istina, bez cenzure”.

U kategoriji Top YouTube Engagement nagrađen je Sven Kranželić, na društvenim mrežama poznatiji kao Svenky, stvorio je veliki fanbase svojim kreativnim sadržajem kojim zabavlja, informiše i edukuje svoju publiku, a svojom originalnošću i dalje privlači nove praoce.

Top TikTok Influencer je Petra Dimić, poznatija kao SaamoPetraa, u svojim videima pokriva teme koje su uglavnom orijentisane na beauty i fashion. Svojim fanovima, osim mnogih super saveta, donosi reakcije na zanimljive aktuelne događaje iz svog života.

U kategoriji Top TikTok Fanbase nagrađen je Leonardo Lamon, koji ima najveći fanbase u konkurenciji. Omer ženskih i muških pratilaca gotovo je uravnotežen, a najbolji učinak postiže svojim zabavnim i originalnim sadržajem.

U kategoriji Top TikTok Engagement prvo mesto pripalo je Natali Bekan, koja objavljuje svoj sadržaj na TikToku, a njen ženski fanbase su pratioci mlađih generacija, pogotovo od 18 do 24 godine. Njen najgledaniji content sastoji se od zabavnih videa o školskom i studentskom životu te često učestvuje u popularnim TikTok izazovima.

Više informacija pročitajte ovde.

Izvor i foto: 24sata

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!