SVET – Poverenje potrošača nije samo dodatni bonus za brendove, već njegov izostanak izaziva ozbiljne posledice. Morning Consult otkrio je da je 80% ispitanika prestalo kupovati proizvode brendova u koje više nemaju poverenje, pa su se preusmerili na konkurente.
Morning Coinsult je među top 15 najpouzdanijih brendova u 2021. svrstao Google, PayPal, Microsoft, YouTube, Amazon, Sony, Adidas, Netflix, Visa, Samsung, Nike, Nestle, Mastercard, Disney i Colgate-Palmolive.
Koristeći uvide u ponašanje preko 300.000 potrošača iz 15 različitih zemalja, Morning Consult je izdvojio one koji nemaju poverenja ni u koga, kao i one koji veruju svakom brendu, da bi se dobio prosečan rejting. Iz kompanije kažu da su Zoom, Peacock i TikTok najbrže rastući brendovi 2020. godine.
Podaci pokazuju pozitivnu vezu između odgovora brendova na pandemiju i poverenja, sa 21% potrošača koji brendovima veruju više nego pre.
Ovaj porast lojalnosti dolazi nakon što je poverenje u brendove doseglo najniži nivo u 2019. godini, kada je studija Salesforcea dobila podatak da 54% potrošača smatra da kompanije ne posluju u njihovom najboljem interesu.
Više informacija pročitajte OVDE.