Asian Marketing Effectiveness Festival saopštio je da je na njihovu adresu stigla 971 prijava i da je to rekordan broj za godišnju dodelu nagrada, što je 12 odsto više u odnosu na prošlu godinu, učinivši ovaj Festival najvećim u istoriji njihovog desetogodišnjeg rada. Kako je saopšteno učestvovaće 21 zemlja, od toga iz Kine dolaze čak 212 prijave, iz Indije 154 i Australije 100.
„Još jedna rekordna godina pokazuje, ne samo da klijenti više nego ikada zahtevaju da vide merljivost i dokazani uticaj svojih kampanja, nego da i agencije to zaista isporučuju. Očekujemo da ćemo ovim okupljanjem u aprilu predstaviti radove, osigurati nenadmašan sadržaj i nagraditi pobednike“, izjavila je Myriam Coupard, direktorka Festivala.
Predvođeni James Thompson-om, šefom marketing sektora Diageo Asia Pacific-a, 36 industrijskih stručnjala iz Azije dolazi u Šangaj kako bi ocenjivali 971 prijavu. Festival će se održati 26. i 27. aprila u Šangaju, a za više informacija posetite www.ame.asia.