SVET – Epica je objavila listu finalista svog takmičenja za 2020. godinu. Žiri novinara, među kojima je i Marketing mreža, kroz online platformu za glasanje pregledao je i ocenio svaki od radova prijavljenih u ukupno 67 kategorija.
Dve kampanje iz Adriatic regiona ušle su u uži izbor za nagrade, a to su kampanja „Tko pije, taj plaća“ agencije Bruketa&Žinić&Grey i „Thank you, Doctors“ iz McCann Beograd.
Svi radovi koji su ušli u finale proći će još jedan krug online glasanja koje se održava od 2. do 8. decembra. Dobitnici zlatnih i Grand Prix nagrada biće prikazani 17. decembra tokom online ceremonije dodele nagrada. Dobitnici srebrenih i bronzanih nagrada biće prikazani na web stranici Epica Awards 18. decembra.
Ove godine za Epica nagrade konkurisalo je 1.980 radova iz 59 zemalja. To je manje nego prethodnih godina, ali mogo više od očekivanog s obzirom na okolnosti, naveli su organizatori. Najviše prijava stiglo je iz Rusije i Nemačke. Što se tiče mreža, posebno su dobro zastupljene Wunderman Thompson i BBDO.
Spisak finalista možete pogledati ovde.