Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Forbes: TOP 50 najuticajnijih globalnih CMO

SVET – Forbes je objavio najnoviju listu 50 najuticajnijih globalnih direktora marketinga (CMO).

Kvalitativnim istraživanjem, kao i saznanjima Forbesovog uređivačkog sektora, na listi se nalazi 50 ljudi koji su pomerili granice struke i napravili sjajne pomake unutar kompanija.

Direktori marketinga rangirani su po obrazovanju, stručnosti, iskustvu, mišljenju i pozicije unutar organizacije/kompanije. Forbes ima za cilj da na godišnjem nivou ističe direktore marketinga koji služe kao primeri novog, ubrzanog tržišta. Na listi se nalazi čak 16 direktora marketinga tehnoloških kompanija, 5 iz finansijskog sektora, 5 iz industrije hrane i restorana. Zanimljivo je da se na listu nalazi samo dva CMO-a iz telekomunikacionog sektora i dva iz ritejla.

Ove godine na listi su se našli, između ostalih i, Phil Schiller, Senior VP of Worldwide Marketing, Apple; Stephanie McMahon, Chief Brand Officer, WWE; Fernando Machado, Global CMO, Restaurant Brands International; Jens Thiemer, Senior Vice President of Customer and Brand, BMW; Olivier François, Global President of Fiat Brand and Chief Marketing Officer FCA Group, Fiat Chrysler Automobiles; Julia Goldin, Global CMO, Lego; Ann Lewnes, Exec VP and CMO, Adobe; Lorraine Twohill, CMO, Google; Chris Capossela, CMO, Microsoft i Marc Pritchard, Chief Brand Officer, Procter & Gamble.

Celu listu pogledajte ovde.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!