SVET – Forbes je objavio najnoviju listu 50 najuticajnijih globalnih direktora marketinga (CMO).
Kvalitativnim istraživanjem, kao i saznanjima Forbesovog uređivačkog sektora, na listi se nalazi 50 ljudi koji su pomerili granice struke i napravili sjajne pomake unutar kompanija.
Direktori marketinga rangirani su po obrazovanju, stručnosti, iskustvu, mišljenju i pozicije unutar organizacije/kompanije. Forbes ima za cilj da na godišnjem nivou ističe direktore marketinga koji služe kao primeri novog, ubrzanog tržišta. Na listi se nalazi čak 16 direktora marketinga tehnoloških kompanija, 5 iz finansijskog sektora, 5 iz industrije hrane i restorana. Zanimljivo je da se na listu nalazi samo dva CMO-a iz telekomunikacionog sektora i dva iz ritejla.
Ove godine na listi su se našli, između ostalih i, Phil Schiller, Senior VP of Worldwide Marketing, Apple; Stephanie McMahon, Chief Brand Officer, WWE; Fernando Machado, Global CMO, Restaurant Brands International; Jens Thiemer, Senior Vice President of Customer and Brand, BMW; Olivier François, Global President of Fiat Brand and Chief Marketing Officer FCA Group, Fiat Chrysler Automobiles; Julia Goldin, Global CMO, Lego; Ann Lewnes, Exec VP and CMO, Adobe; Lorraine Twohill, CMO, Google; Chris Capossela, CMO, Microsoft i Marc Pritchard, Chief Brand Officer, Procter & Gamble.
Celu listu pogledajte ovde.