IKEA katalog se preselio online, a agencija Sivo pronašla je način da ljubiteljima kataloga to saopšti na zanimljiv i duhovit način.
Slogan “Okreni novi list” sugeriše na pozitivnu promenu, i istovremeno na okretanje listova u katalogu. Za razliku od štampanog kataloga, digitalni katalog znači dostupnost, pa je jedan od glavnih ciljeva kampanje upravo približavanje ideje o tome da su sva IKEA rešenja i kreativne ideje dostupni u svakom trenutku i svuda.
Za tri različita tržišta: Srbiju, Hrvatsku i Rumuniju, osmišljeno je više kreativnih rešenja koja se nadovezuju na glavni slogan. Naslagani stari katalozi sugerišu na dugu tradiciju IKEA kataloga, na koju se savršeno nadovezuje laptop sa naslovnom stranom novog kataloga.
Namera kreativnog tima bila je da istakne nostalgiju i emotivnu vrednost rituala listanja štampanog IKEA kataloga, pa je osmišljen i dodatni slogan “Stvari se menjaju, inspiracija ostaje”. U vizualnim rešenjima dominiraju stvari koje su se ranije koristile u svakodnevnom životu, a sada su u malo drugačijem obliku. Time je istaknuto da se stvari menjaju, ali na bolje, funkcionalnije i praktičnije načine, a kod posmatrača je dodatno pojačan osećaj emotivne povezanosti sa brendom.