Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

MINDHAUS i ETC sprovode istraživanje u cilju procene stanja putovanja

SVET – Sa ciljem boljeg razumevanja i odgovora na uticaj krize izazvane pandemijom COVID-19 na putovanja u Evropi, Evropska turistička komisija (ETC) i MINDHAUS, specijalizovana agencija u oblasti marketinga u turizmu i članica V+O Group, predstavili su istraživački projekat za procenu stanja putovanja u zemlji i unutar Evrope kroz detaljno istraživanje tržišta i uvid u ponašanje potrošača.

Situacija izazvana pandemijom virusa COVID-19 i ograničavanje putovanja u cilju sprečavanja širenja pandemije, imale su značajan uticaj na turistički sektor širom Evrope. Razmere ove krize su nepredvidive, a uticaj se osetio u svim evropskim zemljama. Procenjuje se da će u 20201. godini pad poseta turističkim destinacijama u Evropi biti 54%. Evropske zemlje su ublažile ograničenja, iako je pandemija i dalje prisutna. Kako bi se efektivno podržale evropske destinacije u naporima za njihov dugoročni oporavak, razumevanje osnove za domaća i putovanja unutar regiona od presudnog je značaja.

Fokus projekta će biti na praćenju osećaja i ponašanja turista pri domaćim i putovanjima unutar Evrope i zasnovano je na kvantitativnom istraživanju tržišta2 u deset velikih evropskih destinacija, posebno u Nemačkoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Holandiji, Italiji, Belgiji, Švajcarskoj, Španiji, Poljskoj i Austriji. Ključni izveštaj i preporuke za destinacije i turističko rukovodstvo biće dostupne u šestomesečnom izveštaju počev od septembra 2020. godine.

“Ujedno je čast i priznanje za naš tim da radimo sa Evropskom turističkom komisijom i da podržavamo evropske destinacije i turistički sektor, kako bismo bolje razumeli “novu normalnost” i krenuli ka brzom oporavku kroz ova veoma turbulentna vremena,“ rekao je Theofilos Kyratsoulis, MINDHAUS Generalni menadžer.

Evropska turistička komisija izabrala je MINDHAUS da sprovede ovaj projekat, uzimajući u obzir obimne rezultate u istraživanju tržišta i marketinškoj strategiji. Ovaj projekat se sufinansira od strane Evropske Unije sa ciljem podrške u oporavku turizma u Evropi.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!