Treću godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u osam grupa:
- Agencija za tržišne komunikacije
- Agencija za marketinška i društvena istraživanja
- Agencija za odnose s javnošću
- Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
- Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
- Agencija za digitalni marketing
- Agencija za spoljno oglašavanje
- Agencije za kliping i analizu medija
U studiju #AgencyReport20 biće uključeni podaci o poslovanju agencija iz 2019. godine.
Novina je da će, ove godine, u analizu biti uključeni i preduzetnici koji od 2019. godine imaju obavezu predaju završnog računa Agenciji za privredne registre Republike Srbije.
Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.
Istraživanje se kao i prethodnih godina sprovodi u dva talasa. Prvi talas započeo je 15. jula i predstavlja prikupljanje podataka od agencija, koje su na mejl dobile link sa upitnikom. Krajnji rok za popunjavanje upitnika je 10. avgust 2020.
Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.
Vrlo je važno da znamo gde smo, da bi smo znali u kom pravcu želimo da idemo, zato hvala Vam unapred što ćete izdvojiti svoje vreme, učestvovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparetnosti tržišta.
„Marketing mreža pokrenula je studiju Agency Report pre dve godine, a imamo za cilj da ovaj projekat realizujemo svake godine, kako bismo sagledali i predvideli promene na tržištu. Projekat Agency Report pomoći će svim učesnicima na tržištu marketinških komunikacija da sagledaju svoje poslovanje, da ga unaprede i uporede, ali i samom tržištu da postane transparetnije i razvije se u skladu sa standardima tržišta razvijenih zemalja sveta“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs
Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport20