Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Velike kadrovske promene u Pristop Slovenija!

REGION – U skladu sa strategijom pametne integracije Grupe, koju su u Pristopu usvojili prošle godine, vođenje centra za tržišno komuniciranje preuzima partnerka i članica uprave Ula Spindler, koja će na ovoj poziciji zameniti Petru Muth Zupanc. Nakon više godina, s mesta kreativnog direktora odlazi Aljoša Bagola, a u Pristop dolazi Mirka Modrinić koja je do sada bila kreativna direktorka agencije Imago Bold.

Ula Spindler, kao partnerka sa dve decenije iskustva u vođenju interdisciplinarnih ekipa stručnjaka, u novoj ulozi treba da obezbedi stabilno upravljanje i razvoj najvećeg centra unutar Pristop Grupe i u skladu sa strategijom integracije jače poveže ključne delove tržišnih komunikacija – digitalno komuniciranje i marketing, sadržajni marketing, strateške odnose s javnostima i iskustvenog marketinga te događaja.

Nova kreativna direktorka Mirka Modrinić, sticala je iskustvo kao vođa kreativnih timova u različitim agencijama i za vodeće brendove u regiji kreirala efikasne priče. Dobitnica je brojnih domaćih i međunarodnih nagrada, a deo kreativne ekipe Pristopa postaje 1. juna.

Sa mesta kreativnog direktora Pristopa odlazi Aljoša Bagola koji je pre dve godine predao funkciju vođenja kreativne ekipe i postupno počeo smanjivati obim svog rada te postavljati temelje za nastavak poslovnog puta izvan sveta oglašavanja. Ostaće spoljni saradnik ekipe tržišnog komuniciranja u Pristopu. “Nakon gotovo dvadeset godina rada u Pristopu odlučio sam se za samostalan put. To neće biti više posao isključivo oglašivačke prirode jer u središte dolazi držanje predavanja, pisanje knjiga, kreativno savetovanje i obrazovanje. Dvadeset godina biti deo tako izuzetne agencije i imati mogućnost učestvovati u kreiranju velikih kampanja, za mene je bila velika privilegija i zato sam srećan da saradnju na odabranim projektima nastavljamo u dobrim odnosima,” kazao je Aljoša Bagola.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!