Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Peti webinar zakazan je za četvrtak 21. maj sa početkom u 18h na temu – Interna komunikacija kao ogledalo kompanije. Tim povodom razgovarali smo sa Zdenkom Bebom Dragić, Corporate Communications Managerom, Ringier Axel Springer i jednim od panelista.
Na koji način zaposleni mogu da postanu ambasadori medijske kuće u kojoj rade?
Poznato je da smo kao medijska kuća posebno odgovorni za otkrivanje i objavljivanje istinitih i pouzdanih informacija kojima omogućavamo čitaocima da formiraju mišljenje na različite teme i donose odluke, i da nastupamo u interesu javnosti. Tanka je linija između „profesionalnog” i „privatnog“, naročito ukoliko je zaposleni novinar ili urednik, što ga dovodi u vezu sa medijskim brendom, kao i samom medijskom kućom u kojoj radi. Njihova izloženost javnom mišljenju, ujedno ih čini ambasadorima brenda koji zastupaju, a samim tim i medijske kuće i nosi sa sobom svesnost o stepenu odgovornosti koju njihova reč sa sobom nosi.
Suštinske vrednosti koje smo definisali, koje su fundamentalne za život kompanijske poslovne kulture i za koje se u Ringier Axel Springer Srbija zalažemo su: budi odgovoran, strastven, hrabar, iskren, prihvati promene, ostvari rezultat. Zadovoljan zaposleni čini produktivan tim koji stvara rezultate, i najbolje predstavlja medijski brend ili medijsku kompaniju koju zastupa jer na najadekvatniji mogući način razume dublje elemente poslovnih vrednosti, ciljeva i etike.
Zašto kompanije ne bi smele da podcene internu komunikaciju?
Uspeh medijskog poslovanja, u industriji koja se brzo transformiše, zavisi od naše sposobnosti da razmišljamo unapred, da razvijamo i sprovodimo vizionarske ideje. Takođe, menjaju se i navike naše publike, korisnika naših proizvoda, kako se informišu i šta ih zabavlja. U kompaniji Ringier Axel Springer Srbija nastojimo da negujemo komunikacijsku kulturu koja inspiriše i omogućava stvaranje inovativnih proizvoda, svakodnevno održavajući nivo kvalitetnog novinarstva. Dok smo fokusirani na naše medijske brendove i eksternu komunikaciju putem njih, ubrzavamo digitalnu transformaciju, podstičući digitalni razvoj.
Da bi sve to bilo održivo, elementarna neophodnost jesu interne komunikacije: zaposlenih, rukovodilaca i menadžera, i međusobno. Pravovremena i adekvatna interna komunikacija lišava nas komunikacijskih šumova. Pomaže postizanje korektnijih i kvalitetnijih odnosa, omogućava transparentnost i jasnost u postavljanju i ostvarenju ciljeva, upućuje pohvalu ili konstruktivnu kritiku, kreira pozitivnu radnu atmosferu i samim tim utiče na utvrđivanje stepena zadovoljstva zaposlenih koji su ujedno ambasadori kompanije u kojoj rade. Interna komunikacija naročito dobija na važnosti u kriznim situacijama potput ove COVID-19 koja nas je zadesila, kada je ključna jasna komunikacija i motivacija lidera koji će na taj način svojim zaposlenima uputiti neophodnu podršku, iskazati zainteresovanost i adekvatnu brigu za njih, kao i otvorenost za odgovore na njihova pitanja.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.