Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Komunikacija u vremenu pandemije

REGION – Detaljna analiza tržišta i dugoročno planiranje su kvaliteti neophodni za razvoj brendova i izradu njihovih marketinških strategija. Međutim, ponekad ipak nastupi vreme u kojem su od pomenutih kvaliteta bitniji intuicija, brzina reakcije, hrabrost i odlučnost.

Takve su sve krizne situacije, jer one ruše ustaljene sisteme vrednosti, a iz njih kao pobednici izlaze samo oni koji su uspeli adekvatno reagovati i prilagoditi se. Možda je svima dosadilo ponavljanje, ali „živimo u takvom vremenu“ aludira na poruku da se tom vremenu trebamo prilagoditi.

Zbog toga je agencija Via Media, prilagođavajući se na taj način i sama novonastaloj situaciji, osetila da svojom jubilarnom, desetom Brending konferencijom treba ponuditi rešenja i odgovore na brojna pitanja izazvana pandemijom korona virusa. Dospeli su – da podsetimo na jedan od ranijih slogana Brending konferencije – u novi “branding jungle“, koji valja preživeti i iz njega izaći kao pobednik. U takvoj situaciji, koga boljeg konsultovati nego rođene pobednike i “survivere“, koji će nam pod ovogodišnjim sloganom „The show must go on“ pokazati kako ćemo dalje, jer se više niko ne pita da li ćemo. Konferencija je promenila lokaciju i format, pa se tako preselila u digitalno okruženje u trajanje od 5 uzastopnih dana u kojima će nas kroz online predavanja i radionice stručnjaci svetskog renomea voditi kroz najvažnije teme koje muče kreativnu industriju u vreme krize.

Jedan od njih, dizajner po zvanju, a budni sanjar po karakteru, Davor Bruketa je čovek čiji su oštri intelekt, duboki uvidi i neobuzdana mašta pravi kvaliteti koji nas mogu dovesti do svetla na kraju ovog tunela. On će kroz prizmu svog, četvrt veka dugog, radnog iskustva u oblasti advertisinga, na desetoj Brending konferenciji s nama iskomunicirati priču o novoj komunikaciji. Zašto su neki brendovi komunicirali sa svojim potrošačima tokom krize, a neki nisu? Kako biti među brendovima koji će iz ove situacije uspeti izvući korist, u smislu jačanja kroz jasno, suštinsko definisanje ili redefinisanje svoje svrhe kroz komunikaciju, ali i mnoga druga pitanja, čekaju Bruketu 18. maja na početku BK10 Online Week-a. Mi ćemo nestrpljivo čekati odgovore.

Prvi čovek New Moment New Ideas Company, jedne od najnagrađivanijih kreativnih agencija u regiji, Žarko Sakan će nam dati svoj uvid u novonastalu krizu. “Možda smo uspešni i zato što ovaj posao ne radimo, već živimo“, rekao je u jednom razgovoru, i te reči mogu biti zvezda vodilja koja će brendovima osvetliti put u neizvesnu budućnost. Da bi nadrastao i pobedio ovu i svaku drugu krizu, brend mora biti značajan. Žarko će nam 20. maja reći kako.

Davor Bruketa i Žarko Sakan, dva mladića sa ogromnim iskustvom u brending i advertising industriji, pravi su ljudi u pravom trenutku. Svoje besplatno učešće osigurajte registracijom na linku: www.branding.ba/10/.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!