Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Nielsen: Rast gledanosti televizije i u aprilu

REGION – Od uvođenja posebnih mera zaštite od pandemije virusa COVID-19, 22. marta u Hrvatskoj, gledanost televizije značajno je veća nego u istom razdoblju prethodne godine. Takav trend agencija AGB Nielsen zabeležila je i tokom meseca aprila.

Dnevna krivulja gledanosti je viša tokom celog dana. Intenzivan rast gledanosti se uočava već od 7 sati ujutro. Karakteristika ovog razdoblja je peak u 14h kada tri nacionalna TV kanala prenose konferenciju za medije Stožera civilne zaštite u Hrvatskoj.

Prosečno vreme gledanja po pojedincu je u posmatranim nedeljama na višem nivou u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Beležimo porast gledanosti svih segmenata Total TV-a što obuhvaća gledanost linearnih TV kanala i nereferenciranu gledanost (gaming, streaming).

Izvor: AGB Nielsen

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!