Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče prvi #AdCast webinar na temu „Na muci se poznaju partneri“.
U okviru ovog webinara razgovaralo se o zamrzavanju budžeta i otkazivanju kampanja – da li je to kratkoročno rešenje ili dugoročan problem; brendovi kao odgovorni partneri u doba krize; agencije i kompanije – igramo li u istom timu; kako agencije mogu dodatno da pomognu kompanijama da što brže i bezbolnije izađu iz krize i nadoknade gubitke; kao i da li je ova kriza pravi momenat da se prepoznaju partnerstva i uspešne saradnje.
Zaključak webinara je da će brendovi koji budu ćutali ili budu komunicirali na pogrešan način u doba vanrednog stanja dugoročno imati problem, kao i da je neophodna saradnja i razumevanje kompanija i agencija u ovom trenutku kako bi obe strane izašle iz krize što pre i bezbolnije. Panelisti su se složili da nema razloga da tržište marketinških komunikacija stane u ovom trenutku i da bi bilo veoma teško početi od nule.
Ceo webinar pogledajte u videu ispod:
Panelisti:
Martina Petrović, Head of Corporate Communications, Lidl Srbija
Olivera Nikodijević, Marketing Director za Srbiju i Crnu Goru, Molson Coors
Bojan Stankov, Managing Director, Communis DDB
Jelena Brajović, Deputy Managing Director, SIVO
Draško Roganović, Managing Director, MPG Plus
Gostujući panelista: Marina Grihović, Managing Director, Headline & Dkit
Moderator: Ivana Parčetić Mitić, Founder&CEO, Marketing mreža