Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Uticaj virusa COVID-19 na marketing, medije i komunikacije

REGION – Virus COVID-19 izazvao je globalnu krizu koja je zahvatila gotovo sve industrije. U kriznim situacijama važno je da brendovi budu empatični, solidarni i razumljivi prema svojim potrošačima.

Kako bi brendovi bolje upravljali izazovima koji su pred njima, pomagali u smanjenju širenja virusa i olakšali živote ljudima, Dentsu Grupa donosi neka zapažanja i razmišljanja zajedno s mogućim akcijama o tome kako bi brendovi mogli postupati u oblasti marketinga, medija i komunikacija.

Kako se u izveštaju navodi, solidarnost brendova veoma je važna u doba krize. Ukoliko brendovi uspeju da olakšaju život potrošačima, posebno starijoj populaciji za vreme izolacije, oni će to sigurno znati da cene u budućnosti.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!