Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Televizije uzimaju najveći kolač, a Internet oglašavanje dostiglo 4,7 odsto

Prema poslednjim podacima agencije AGB Nilsen, mediji u Srbiji su u 2011. od oglašavanja zaradili ukupno 172 miliona evra, što je za 1,7 odsto manje nego u 2010. kada je ta cifra iznosila 175 miliona.
Godinu dana ranije, mediji u Srbiji su od oglašavanja zaradili za 8,7 odsto više novca nego u 2009. Najveći udeo u novcu od oglašavanja, što predstavlja više od 55 odsto, imale su televizije, koje su zaradile ukupno 95 miliona evra (za tri miliona manje u odnosu na prethodnu godinu).
Udeo oglasa na internetu i ove godine je uvećan, a u 2011. je iznosio 4,7 odsto. Sem interneta, prošle godine porast udela u ukupno ostvarenom marketinškom kolaču zabeležio je i radio, koji umesto četiri odsto u 2010. prošle godine beleži rast na 5,2 odsto. Što se tiče štampe i spoljnog oglašavanja, raspodela prihoda od marketinga u 2011. uglavnom je ostala nepromenjena u odnosu na prethodne godine.
Kako pokazuju podaci AGB Nilsena, više od 23 odsto novca otišlo je za oglašavanje u štampi, dok spoljno oglašavanje, na bilbordima i drugim javnim mestima drži udeo od 11,3 procenta.

Izvor: Economy.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!