REGION – Duško Tubić, odgovoran za razvoj poslovanja digitalne agencije Isobar Hrvatska govorio je za HURA-u postoji li recept za dobru kreativu i kako će se kreativna rešenja menjati u novoj dekadi.
Na pitanje – šta utiče na kreativu i postoji li recept za dobru kreativu, rekao je: „Puno je faktora koji utiču na kreativu, a recept za idealnu, nažalost, ne postoji ili ga barem niko do sada nije otkrio. Kako bismo došli do najboljeg kreativnog rešenja, s klijentom uvek prvo razgovaramo o cilju kampanje i kako ga ostvariti. Nakon toga razmatramo dostupne materijale i krećemo s radom. Proces izrade kreative nije jednosmerna ulica. Da bi krajnji rezultat bio dobar, komunikacija takođe mora biti dobra, kako s klijentom tako i s ostatkom tima.“
Tubić je dodao da je neupitno da će doći do promena u kreativnim rešenjima u narednih 10 godina. „Kreativna rešenja razvijaju se u ciklusima, pa smo tako prošli put od statičnih preko animiranih pa sve do interaktivnih kreativa koje se danas opet vraćaju ka statičnim rešenjima u svom osnovnom obliku. Tehnološki trendovi za 2020. godinu okrenuti su ka virtuelnoj stvarnosti, prilagođavanju potrebama korisnika i digitalnim vezama, odnosno tehnologijama koje povezuju sve aktivnosti u zajedničku celinu. To je svakako napredniji vid kreative koji zahteva objedinjavanje nekoliko područja u jedno zajedničko koje pruža malu tehnološku revoluciju.“
Ceo intervju pročitajte na sajtu HURA-e.