SVET – Prema dostupnim podacima iz aprila 2019. godine Facebook story reklame koristilo je čak 3 miliona oglašivača, piše AdAge. To nije neki preveliki broj kada se uzme u obzir broj ukupnih korisnika ove društvene mreže (prema podacima s kraja januara 2020. godine Facebook ima 2,5 milijarde aktivnih korisnika dnevnom).
Broj korisnika story-ja za oglašavanje je, kako kažu zaposleni u Fejsbuku, pred kraj 2019. godine porastao na više od četiri miliona oglašivača, što je više od polovine ukupnog broja korisnika koji ovu društvenu platformu koriste za reklamiranje. Taj broj i dalje ne može da se meri sa brojem oglašivača na IG story-jima.
Ono što je zanimljivo jeste da je ovaj vid reklamiranja na Fejsbuku i dalje među jeftinijim u odnosu na ostale. Iako su na domaćem tržištu nepopularni, polako postaju sve prisutniji.
Ostaje otvoreno pitanje da li će ovaj rast broja korisnika Fejsbuk story reklama u 2020. godini korisnicima biti novo utočište velikih i malih brendova, kao i da li su Facebook story reklame nešto čemu se u novoj godini treba okrenuti i iskoristiti nisku cenu ovog sve korišćenijeg načina reklamiranja?
Izvor: Represent Communications