SVET – eMarketer objavio je izveštaj o ključnim digitalnim trendovima za 2020. godinu.
Kako će izbori 2020. uticati na brendove?
Izborni ciklus 2020. godine trebalo bi da poveća brigu brendovima. Izborna godina znači da će kandidati investirati u medije kako bi dosegli glasače, što će verovatno uzrokovati rast cena u medijima usled povećane potražnje i uzrokovati da brendovi preispitaju svoje strategije.
Hoće li se konsolidacija medija nastaviti?
Google, Facebook i Amazon triopol nastavljaju vladati nadmoćno, ostvarujući gotovo 70% ukupne potrošnje digitalnih oglasa u SAD-u 2020. Ali, dok triopol uspeva, konsolidacija će se dogoditi među drugim digitalnim izdavačima, što znači da će oglašivači imati manje opcija za potrošnju u medijima.
Kako zakon o privatnosti podataka menjaju medijske budžete?
Zakon o privatnosti podataka (GDPR), zajedno sa probijanjem pretraživača, ostavilo je prazninu u ciljevima i merenjima efikasnosti kampanja. Da bi ublažili ove probleme, oglašivači će (ironično) uložiti još više budžeta za oglase na Google, Facebooku i Amazonu.
Kako će 5G uticati na trgovce i oglašivače?
Iako je za 5G još rano, njegov razvoj desiće se brže nego što smo predviđali i napraviće velike skokove krajem 2020. Oglašivači (i izdavači) moraju da obrate pažnju na mogućnosti – novi formati za striming, bolje zvučna i interaktivna iskustva.
Koje trendove u ponašanju potrošača možemo da očekujemo?
Ovaj izveštaj iznosi nekoliko trendova koji će verovatno uticati na ponašanje potrošača, kao što je opadanje angažmana korisnika društvenih medija i povećanje gledanosti digitalnog videa.
Ceo izveštaj pronađite ovde.