Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kakve poruke nam zaista šalju praznične reklame?

spot_img

SVET – Kompanija Co-op u svojoj novoj prazničnoj reklami fokus stavlja na prehrambene proizvode i ponudu, ali fokus je i na njihovoj reklamnoj kampanji koja podržava zajednicu i daje primer svim organizacijama koje žele da daju u humanitarne svrhe.

Kako prenosi MarketingWeek, Co-op će ovog Božića donirati 17 miliona funti kako bi podržali one kojima je to najpotrebnije, a pritom na kreativan način šalju poruku o svojim proizvodima.

Reklama ne prikazuje velike gestove i ne stavlja akcenat na budžet, već se više osvrće na dirljive, porodične trenutke i na važnu ulogu koju ima hrana. Pritom nas podseća da svaka kupovina ovih proizvoda doprinosi hiljadama organizacija koje će dobiti sredstva iz njihovog fonda.

Na ovaj način, Co-op širi svoju etiku i prezentuje društvenu osvešćenost o kojoj veliki broj potrošača nije bio obavešten ili nije znao dokle doseže.

Reklamu možete pogledati ovde:

Izvor: Represent Communications

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!