Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

I svet je menjao advertising. Taj obostrani uticaj nikada nije prestao.

Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment New Ideas Company, rekao je…

„Najčešća, ultimativna i najviša tačka na skalama ocenjivanja kreativnosti, odnosno vrednosti i veličine ideje u većini agencija bila je i jeste to i danas – change the world. Taj uzvišeni ideal, imperativ i cilj bio je osnova motivacije kreativnih timova, koji ih je držao u konstantnom traganju, smišljanju i stvaranju vrhunskih ideja.

Ovako posmatrano, advertajzing nikada nije uspeo da jednom idejom promeni svet. Ni jedna advertajzing ideja nikada nije to ni mogla, niti će moći – svet je suviše veliko i raznoliko mesto da bi se promenio u trenutku.

Ali, advertajzing kao fenomen je oduvek menjao i ljude i svet. Postepeno, nekada stvaranjem potreba, kreiranjem želja, stilova, trendova, formiranjem novih vrednosti i novih pogleda na svet. Isto tako, i svet je menjao advertajzing. Taj obostrani uticaj nikada nije prestao.

Danas, više nego ikada pre, postoji potreba da advertajzing kao industrija utiče na javnost i kompanije, i pokuša da zaustavi ljudski uticaj na klimatske promene pre nego što bude kasno za sve.“

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!