REGION – Mediji svakodnevno izveštavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio velik broj ljudi. Najviše ih odlazi u Nemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dve godine tamo iselilo više od 110 hiljada ljudi te da je Hrvatska na petom mestu po useljavanju u Nemačku.
Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se sa nizom izazova – od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, ne konkurentskih uslovima u kojima posluju u odnosu na susedne zemlje u koje radnici odlaze, visokog poreskog opterećivanja plata i tako dalje.
Kako u takvim uslovima, kao i medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom, zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspešnijih hrvatskih kompanija.
Direktor programa Weekend Media Festivala, Nikola Vrdoljak najavljuje: „Želimo prezentovati poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto naučiti. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primera i mi želimo njima dati prostora da to znanje podele. Diskutovaćemo i koliko je važna uloga i saradnja HR i PR stručnjaka, znamo li raditi dobre employer branding kampanje ili se svemu tek učimo.“
U Rovinju će biti prezentovano i prvo veliko istraživanje agencije 404 i Hendala o tome koliko su najveće hrvatske kompanije uspešne u upravljanju kadrovima. Saznaćemo raste li značaj HR sektora u kompanijama, imaju li poziciju u Upravi ili su i dalje samo „kadrovska služba“. Koliko se kompanije u Hrvatskoj bave employer brandingom i sarađuju li sa PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije. Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u kompanijama, koliko su važna materijalna prava zaposlenih, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenih.
Weekend Media Festival biće održan od 19. do 22. septembra, a više informacija pronađite na http://weekend.hr/en/