today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Golden Drum objavio ovogodišnji program

26. međunarodni festival kreativnosti, Golden Drum, koji će se održati u Portorožu, Sloveniji, od 17-18. oktobra 2019. godine pod sloganom „Creativity 4 Change” (Kreativnost za promene), objavio je svoj preliminarni program.

Učesnicima je preostalo 8 dana da prijave radove za zvanični takmičarski deo festivala, koji je deo WARC rang liste, i registruju se koristeći „Early Bird“ ponudu; krajnji rok za oba je 13. avgust. Mladi kreativci imaju nešto više od mesec dana da odluče kako da obrade temu „Slovenija, zemlja čistih i zdravih voda“, za koju je konkurs otvoren do 10. septembra.
Sa malim izmenama u dužini programa i bržim i dinamičnijim formatom izlaganja, „Golden Drum” donosi festivalski program blizak onima koji vreme smatraju dragocenim. Tokom dva dana, pozornica će ugostiti oko 40 izlagača iz celog sveta koji će govoriti o aktivnostima koje dovode do pozitivnih promena u različitim oblastima i usmeriti našu pažnju na oglašavanje za bolje sutra.

Glavni govornik 26. festivala „Golden Drum-a“ je jedan od najviše objavljivanih filozofa sa početka 21. veka, Slavoj Žižek, a spisak izlagača koji će mu se pridružiti je izvanredan.

„Bubnjari“ će imati priliku da poslušaju Andrea Henao, Generalnog direktora „360 Agency Berlin“ i „360 Agency Europe“, prve održive marketinške agencije na svetu koja promoviše isključivo održive brendove širom planete. Dawid Szczepaniak, izvršni kreativni direktor, partner i umetnička direktorka u „VMLY&R“ Poljska, Ewelina Wojtyczka, predstaviće izvanredan primer kreativne kampanje koja donosi kulturne promene „The Last Ever Issue“ (Poslednji problem) i koja je dobitnik nagrade Stakleni lav.

Između ostalih izuzetnih stručnjaka iz advertising industrije, tu su: Andre Felix, izvršni kreativni direktor „Wunderman Thompson“ u Lisabonu, koji će govoriti o pojmu „phygital“, isprepletanom virtuelnom i fizičkom u umovima i svakodnevnom životu ljudi i kako ga možemo iskoristiti da povežemo online i offline svetove i kreiramo bliže i efikasnije iskustvo za kupce. Luis Castillo, suosnivač i izvršni direktor „NeuroDigital Technologies“ u Španiji, koji je sa svojom kompanijom lansirao proizvode poput Gloveone i Avatar VR, a sada predvodi razvoj revolucionarne taktilne VR, kao što smo mogli da vidimo u višestruko nagrađivanom projektu „Touching Masterpieces“ Krešimir Macan, konsultant za komunikacije i vlasnik agencije „Manjgura“ iz Hrvatske specijalizovan za upravljanje kriznim situacijama, strateške komunikacije u politici i na društvenim mrežama, objasniće zašto su odnosi sa javnošću tako „kul“, gde im je mesto u digitalizovanoj sadašnjosti i budućnosti i zašto bi mogli da postanu uticajniji i kreativniji nego ikada ranije. Shailin Dhar, izvršni direktor i suosnivač „Fraud Crusader“ i Kirsten Jamieson, direktorka za poslove sa klijentima u „Method Media Intelligence“ u SAD, žele da istaknu značaj standardizacije i transparentnosti u industriji i pozabaviće se pitanjem rešavanja prevara u oglašavanju.

O kreativnim brendovima: Evgeniya Chernetskaya, izvršna direktorka za marketing u „Microsoft Multi-Country“ za centralnu i istočnu Evropu i centralnu Aziju, predvodi tim marketinških stručnjaka kroz radikalne promene marketinškog okruženja u eri digitalne transformacije. Ona sarađuje sa „She Exports“, programom za održiv razvoj u Ukrajini koji na nacionalnom nivou promoviše žene lidere vođene principima ekonomskog rasta, ustanovljenim od strane UN i WTO. Jeannette Liendo, viša potpredsednica za marketing i komunikacije za „Mastercard“ predvodi brend, potrošački i B2B marketing za „Mastercard“ u celoj Evropi, fokusirajući se na pružanje integrisanih marketinških rešenja zasnovanih na iskustvu koja podstiču razvoj poslovanja i porast ugleda i oblikuju industriju u svim oblastima.
Kreativnost je po svojoj suštini veoma široka tema: Michał Marczak, režiser iz Poljske i dobitnik nagrade na „Sundance“ filmskom festivalu, sarađivao je sa brendovima poput Sprite, Ikea, Johnnie Walker i Coca-Cola, kao i sa muzičarima poput Tom Yorke i grupe Radiohead, a za svoj najnoviji film »All these sleepless nights« dobio je nagradu na „Sundance“ filmskom festivalu. Zajedno sa Anna Różalska, suosnivačem i izvršnom direktorkom u „Match&Spark“ iz Poljske, govoriće o svom iskustvu u radu na filmu, muzičkim spotovima i advertising industriji, začinjeno anegdotama o radu sa zvučnim imenima.

Iz naučnog ugla: Profesor Bogdan Draganski, iz Univerzitetske bolnice u Lozani i Direktor Laboratorije za neurološka snimanja LREN, na Univerzitetu u Lozani, radi u oblasti neurološkog zdravlja i oboljenja sa fokusom na identifikovanju biomarkera za snimanja kod moždanih oboljenja kao pomoć za razvoj novih terapijskih pristupa u lečenju demencije.

Poziv Mladim bubnjarima
Slovenačka turistička organizacija i festival „Golden Drum“ pozivaju „Mlade bubnjare“ da se pridruže tradicionalnom Takmičenju mladih bubnjara za najbolji i najkreativniji plakat na temu „Slovenija, zemlja čistih i zdravih voda.” Autor najboljeg plakata ili serije plakata dobiće nagradu od 3.000 evra. Kreativci ispod 30 godina iz 57 zemalja mogu da podnesu radove do 10. septembra 2019. u 24.00.

Radove Mladih bubnjara ocenjivaće petočlani žiri predvođen David Rolfe, izvršnim potpredsednikom i direktorom integrisane produkcije u „BBDO“ iz Njujorka, SAD. Pridružiće mu se: Boogie, fotograf, Srbija/SAD, Martin Ježek, rukovodilac podataka, strategije i kreativnosti u „MSL Kindred“, Češka Republika, Milka Pogliani, kreativni konsultant i savetnica i bivša predsednica Evropskog kreativnog saveta za EMEA region, predsednica i izvršna kreativna direktorka u „McCann Worldgroup“ za Italiju, i Ana Savšek, direktorka za content marketing iz Slovenačke turističke organizacije.

Više informacija o predavačima i programu pronađite na https://goldendrum.com/speakers

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!