Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Originalnost ideje, kvalitet realizacije i relevantnost za brend

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Veljko Golubović, Executive Creative Director agencije New Moment New Ideas rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored talenata, i inovacijama. Šta karakteriše inovativnu kampanju? Koliko su, po Vašem mišljenju, inovacije česte u kreativnoj industriji u Srbiji?
Sveže, pametno, jednostavno, da rešava problem, odlično izvedeno, inspirativno i da je ako je moguće „game changer“. Imati sve od ovih 7 stvari je idealno, imati 4-5 je realno. Utisak je da su inovativna rešenja sve češća, a razlog za to je, verovatno, što se reč inovativnost sve više pominje u brifovima klijenata. Promena u načinu razmišljanja je vidljiva i to je trend koji će se nastaviti.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Važno je izdvojiti najbitnije, da je ideja jasno artikulisana i da svi mogu da shvate šta se i na koji način postiglo. Originalnost ideje, kvalitet realizacije i relevantnost za brend biće glavni kriterijumi za ocenjivanje radova.

*****

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!