SVET – Kao izvorni elektronski medij, radio i dalje doseže do više Amerikanaca od bilo koje druge platforme koju Nielsen meri, pokazalo je njhovo najnovije istraživanje. Kada su u pitanju odrasle osobe, starije od 18 godina, radio dopire do 92% njih u SAD-u na nedeljnom nivou.
Radio je u velikoj potražnji i ima raznovrsnu ciljnu grupu kada se uzme u obzir koliko ga ljudi sluša, u svim grupama po dobi, polu i etničkoj pripadnosti. Nije iznenađujuće da su odrasle osobe od 18 do 49 godina demografska grupa koja se najviše angažuje kada je u pitanju ovaj medij. Mesečni doseg za ovu grupu slušalaca u SAD-u je 132,4 miliona (98% stanovništva), a country muzika je među njima najpopularniji žanr. Odrasli od 25 do 54 godine su druga najangažovanija grupa, pa tako u ovoj grupi radio dopire do 123,6 miliona njih (ili 99% grupe) svaki mesec, saopštio je Nielsen.
Više informacija pogledajte na grafikonima ispod i na sajtu Nielsena.