Međunarodno stručno priznanje na području rebrendinga „ReBrand100“, petu godinu za redom, dodeljeno je agenciji „Brandoctor“, i to za rebrending Oryx Grupe. Reč je o opsežnom projektu dovršenom prošle godine koji je nekadašnjem AMC-u (Auto Management Centru) kao brendu dao novi “život”.
“O brendu AMC nije postojala jaka svest, ljudi ga nisu razumeli i bio je previše funkcionalan”, rekao je brending savetnica Anja Bauer Minkara. “Brandoctor je u kvalitetnoj saradnji sa klijentom to uspeo promeniti, jer je u vrlo kratkom vremenu nakon rebrendinga, Oryx grupa postala prepoznatljiva”, dodala je savetnica.
Oryx grupa, pre AMC, kao kompanija nudi veliki izbor usluga vezanih uz vožnju, od auto-škole, taksija do rent a car usluge. Osnovna postavka kod kreiranja brend strategije bila je: ako je auto sigurnost, onda je i vožnja zabavnija. Što više veština stekneš u automobilu, to se više možeš opustiti i uživati u vožnji. Novi imidž AMC-a stoga je definisan kao siguran, ali i zabavan i slobodan, rekli su u agenciji „Brandoctor“. Kao novo ime brenda agencija je predložila Oryx, po vrsti antilope čije su karakteristike snaga, brzina i elegancija, sloboda i pustolovina.
U samo šest meseci nakon rebrendinga, Oryx je stekao veću prepoznatljivost nego u četiri godine postojanja AMC-a. Vizuelni identitet napravila je hrvatska marketinška agencija „Bruketa&Žinić OM“, a za veb stranice zaslužna je digitalna agencija „Brlog“.