Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Svetlanom Ćopić, kreativnom direktorkom agencije Block&Roll.
„Poverenje je stvar odluke. U ovom kontekstu, odluke da imamo poverenje u klijente, odnosno u agencije sa kojima radimo. To naizgled zahteva određenu dozu hrabrosti, ali je neophodno, jer se u suprotnom saradnja pretvara u pakao.
Uvek možeš da promeniš agenciju ukoliko izneveri tvoje poverenje. Ali, ne pre nego što joj zaista dozvoliš da pokaže šta zna i šta može da uradi za tvoj brend. Mislim da na sceni i agencije i klijenti u velikoj meri rade vezanim rukama, jer se svi plaše i niko nikome ne veruje. Negde u tom grmu, u tom strahu i nepoverenju, leži dobar deo razloga ne baš sjajne reputacije struke.
Sa medjima stvari stoje sasvim drugačije. Mislim da je problem što previše ljudi u Srbiji još uvek veruje medijima, ponekad više nego samima sebi i svojim najbližima. Najbolje bi bilo da svi kolektivno ugase televizore. Barem dok se mediji malo ne osveste i počnu da rade svoj posao.“