SVET – Kroz svoju Total Ad Ratings uslugu, koja pruža nezavisno merenje publike oglasnih kampanja na svim platformama, Nielsen je sproveo analizu o tome kako veliki svetski brendovi raspoređuju svoje medijske investicije i dolaze do potrošača.
TV je i dalje glavna pokretačka snaga kada je u pitanju doseg publike oglasnim kampanjama na više platformi, pri čemu je prosečan broj impresija koje se postižu na TV-u gotovo 8 puta veći od impresija digitalnih kampanja koje su bile usmerene na demografsku kategoriju od 18-49.
Zanimljivo je da je Nielsen utvrdio i da su digitalni oglasi doneli porast od 16% u ukupnom dosegu kampanja namenjenih osobama u dobi od 18 do 49 godina.
Pametni TV uređaji takođe povećavaju efikasnost kampanja. U zasebnoj studiji, Nielsen je otkrio da su pametni televizori povećali doseg za 3% među publikom u dobi od 18 do 49 godina starosti.
Kada se koriste zajedno, TV i digitalni kanali imaju potencijal da brendovima donesu ozbiljan učinak. Nielsen je ustanovio da kampanje na više platformi, u kojima se oglasi prikazuju i na televizijskim i na digitalnim uređajima, dosežu 59% publike u dobi od 18 do 34 godina. Unutar ove demografske grupe, 12% publike dosegnuto je isključivo digitalnim kanalima kampanje. Unutar demografske grupe 35-49, tek 5% publike bilo je izloženo isključivo digitalnom aspektu kampanja.