Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2019: Ključni izazov biće ponovno uspostavljanje poverenja u odnosu agencija-klijent!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naš sagovornik ovoga puta bio je Rade Marković, Executive Director agencije Reprodukcija.

Šta za Vašu agenciju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Transparentno i odgovorno poslovanje omogućava jednu fer utakmicu u kojij svi akteri imaju istu startnu poziciju. Direktan benefit pre svega donosi „malim“ agencijama koje mogu dobiti vidljivost među klijentima kojima nisu bile „na radaru“. S druge strane transparentno i odgovorno poslovanje donosi benefit celoj struci, jer ne dozvoljava „pad koncentracije“ kod velikih agencija da ušuškani na sigurnim pozicijama sa sigurnim i velikim klijentima. U ovakvom poslovnom ambijentu nema lobiranja, pa i male agencije mogu da zadobiju pažnju velikih klijenata. I na kraju, ali ne i manje važno, ovakvo poslovanje donosi benefit i klijentima jer se svaka agencija punim kapacitetom bori za svakog klijenta.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Mislim da će ključnni izazov struke biti ne izgubiti entuzijazam kao i ponovno uspostavljanje poverenja u odnosu između agencije i klijenta. Smatram da je vrlo važno da klijent i agencija razumeju da su na zajedničkom zadatku koji prevazilazi pojedinačne vrednosti svake od dveju strana i da za cilj ima novu zajedničku vrednost i obostrani benefit.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!