today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Analiza trendova u korišćenju usluga agencija među kompanijama u Hrvatskoj

REGION – Hrvatska gospodarska komora sprovela je analizu trendova u korišćenju medijskih i marketinških agencija među članicama HGK-a. Online anketu ispunilo je 235 kompanija članica, a analiza korišćenja usluga medijskih i marketinških agencija prezentovana je na sednici Udruženja marketinga HGK-a.

Neki od zaključaka analize istraživanja su:

  • Udeo kompanija sa zasebnom organizacijskom jedinicom koja se bavi marketingom nizak je (20 %); najčešće se marketingom bavi samo jedan zaposleni, osim u velikim kompanijama;
  • Glavni prepoznati benefiti saradnje s marketinškim agencijama su njihova stručnost i „know-how”, jasno prepoznavanje doprinosa u vidljivosti proizvoda ili kompanije te outsourcing kadra;
  • Osnovna je barijera raspoloživost budžeta i cene usluga agencija;
  • Celu prezentaciju s prikazom rezultata, njihovom analizom i zaključcima možete pronaći ovde.

Celu prezentaciju s prikazom rezultata, njihovom analizom i zaključcima možete pronaći ovde.

Izvor: HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!