Svetska agencija DDB objavila je da će Amir Kassaei, glavni kreativni direktor svetski poznate agencije DDB, preseliti svoj glavni kreativni centar u Šangaj i time prvi put ući u region Azije. Ovaj potez je znak jačanja te svetske mreže kroz nove investicije, novo tržište i predstavlja širenje globalne komunikacije.
John Zeigler, predsednik i izvršni direktor kaže: “Počastvovani smo što smo što će globalni kreativni centar od sada biti u Aziji. Najjači svetski brendovi, takođe, se sele u ovaj deo sveta i zaslužuju prisustvo najboljih kreativaca širom regiona. DDB Grupa Azija Pacifik sada ima tri glavna, regionalna centra i to u Hong Kongu, Singapuru i Šangaju. Ovaj potez glavnog direktora Kinu stavlja na centralno mesto globalnog kreativnog rada i predstavlja jedan od najznačajnijih momenata u istoriji DDB-ja. Svet koji poznajemo se menja i tržišna snaga industrije je sada bez sumnje u azijskom regionu.”
Amir Kassaei jedan je od najcenjenijih kreativaca u svetu. Sa svojim timom osvojio je više od 2000 nacionalnih i internacionalnih nagrada, koje uključuju i 40 Lavova u Kanu u poslednjih 5 godina. Radio je na najvećim kampanjama za poznate svetske brendove kao što su: Allianz, Apple, Adidas, Bosh, Coca-Cola, Mc Donald, Nike, Reebock i Volkswagen.
Često voli da kaže: “Nemoguće nije činjenica, to je samo opcija”.
Izvor: Designed