Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Alma Quattro postavila prve LED ekrane u Beogradu

Prema planiranoj dinamici inoviranja mreže postojećih medija Alma Quattro, LED ekrani su zamenili postojeće 4×3 backlight scroll formate.

U prvoj fazi koja je realizovana krajem 2018. godine, pored panoa u Takovskoj ulici ispred Glavne pošte, novi mediji su postavljeni na još 6 lokacija u Beogradu i to u: Dečanskoj ulici, ispred ulaza u tunel, Bulevaru despota Stefana (raskrsnica sa Mitropolita Petra), Kneza Miloša (rasksnica sa Birčaninovom), TC Ušće (ugao Bulevar Mihaila Pupina sa Bulevarom Nikole Tesle), Terazijski tunel (ugao sa Prizrenskom) i na Trgu Slavija (ugao Beogradske sa kralja Milana).

Na LED ekranima emituju se idejna rešenja kampanja 6 klijenata u trajanju od po 10 sekundi, u ciklusu od 1 minuta.

Oglasne poruke mogu biti statične ili animirane, a animacija je moguća tokom svih 10 sekundi na celoj površini LED ekrana. Animacije bi trebalo da budu postepene i usporene (slow motion), naročito ako zahvataju ceo ekran, kako bi se vodilo računa o bezbednosti učesnika u saobraćaju.
Postoji i mogućnost izlaganja više različitih rešenja u jednoj kampanji što čini medij izuzetno fleksibilnim. Sama priroda ovog medija je takva da obezbeđuje uočljivost i veliku vidljivost, bez obzira na doba dana. Osvetljenost panoa 24h i dinamičnost koja se ogleda u pokretnim slikama, privlače pažnju prolaznika.

“U poslednjih par godina smo svoje resurse i energiju usmerili u pokretanje projekata kojima inoviramo tržište spoljnog oglašavanja u Srbiji. Zamena backlight scroll-ova LED ekranima je samo najsvežija, ali ne i poslednja inovacija sa kojom izlazimo na našem tržištu. U pitanju su digitalni ekrani poslednje generacije koji su provereni i testirani kako bi zadovoljili visoke standarde u primeni. Digitalni mediji će pružiti mogućnost našim klijentima mogućnost reagovanja u realnom vremenu, veću fleksibilnost i mogućnost organizovanja dinamičkih kampanja. Kao i do sada, blagovremeno ćemo informisati tržište o inovacijama i novim mogućnostima koje nudimo, a u cilju rasta efikasnosti i efektivnosti kampanja klijenata”, rekla je Sanja Pešić, generalna direktorka Alma Quattro.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!