Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

AdAge: Marketing Fact Pack 2019

SVET – AdAge objavio je nedavno najnoviju analizu globalnog i američkog tržišta oglašavanja pod nazivom „Marketing Fact Pack 2019“.

Analiza je pokazala da će Group M (WPP), Magna (Interpublic) i Zenith (Publicis), na američkom tržištu, u proseku uvećati potrošnju za oglašavanje u ovoj godini za 2,5%, što je manje u odnosu na 2018. kada je taj procenat iznosio 4,8%. Na globalnom nivou ove grupacije agencija uvećaće potrošnju u 2019. za 4,1% u odnosu na 5,3% u 2018.

Najveći oglašivač u Americi u 2017. godini bila je osiguravajuća kuća Geico čiji je budžet za medije iznosio oko 1,4 milijarde dolara, zatim sledi Verizon 943 miliona, i Ford sa utrošenih 894 milona dolara.

AdAge je objavio i listu 25 najvećih oglašivača u Americi, među kojima su, između ostalih, Comcast, P&G, AT&T, Amazon, General Motors itd. Na globalnom nivou najveću oglašivači su Samsung, P&G, Loreal, Unilever, Nestle itd.

Najveći oglašivač u auto industriji u Americi je General Motors, od ritejlera Amazon, restorana McDonalds, lične higijene Loreal, kućnih proizvoda Tide (P&G), osiguranja Geico, kreditnih kartica American Express, bezalkoholnih pića Coca-Cola i piva Anheuser-Busch InBev.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!