Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U Tehnomaniji je počela „Poklonmanija“!

Upoznajte Irvasilija – glavnu zvezdu novogodišnje kampanje koju je za Tehnomaniju kreirala agencija Communis DDB.

Praznici su stigli! Bilbordima, društvenim mrežama i reklamnim blokovima dominiraju Deda Mrazovi, pahulje, specijalni popusti… a jedan raspevani, šašavi irvas skreće pažnju na sebe likom, glasom i ushićenjem koje ga obuzima dok se oko njega gomilaju pokloni i artikli! Novi junak novogodišnje kampanje Tehnomanije je kreiran u duhu praznične euforije.

„U pretprazničnim danima nas sve obuzima manija za poklanjanjem i dobijanjem poklona. To je bila inspiracija za naziv kampanje i kreiranje junaka koji je lud za poklonima i koji je jedva dočekao da pokaže koliko je različitih artikala pripremio, izabrao i razvezao do prodajnih mesta Tehnomanije po Srbiji.“ – objašnjava Vladimir Radivojević, kreativni direktor Communis DDB-a.

„Želeli smo junaka koji u izvedbi neće zavisiti od animacije, odnosno post-produkcije i budžeta, već će biti prava lutka koja će po karakteru, ponašanju i opipljivosti svima biti bliža i koja će delovati mnogo životnije. U tome je lepota njegove pojave i dodatna snaga ove ideje. I već tokom snimanja materijala za video klipove se videlo koliko ga je ekipa zavolela kao lika.“ – dodaje Marko Blagojević, Senior Art direktor agencije i član tima koji je radio na ovoj kampanji.
Lider na tržištu Srbije u trgovini na malo električnim i elektronskim uređajima za domaćinstvo započeo je prazničnu kampanju pevanim TV spotom u kojem Irvasilije nabraja šta se sve u Tehnomaniji može naći, a uskoro će se pojaviti i na digitalnim kanalima Tehnomanije i prodajnim mestima širom Srbije.

„Naš cilj je da učvrstimo lidersku poziciju i pozicioniramo Tehnomaniju kao mesto na kojem možete pronaći poklone za sve vama drage ljude – decu, roditelje, bake i deke… Uz simpatičnog promotera poput Irvasilija sigurni smo da ćemo uspeti u tome.“ – izjavio je direktor marketinga Tehnomanije, Lovro Vučković.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!