Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li će U7 „očistiti“ globalni digitalni marketing?

SVET – Neki od najvećih oglašavača na svetu udružili su snage s najmanje tri velike agencije kako bi formirali novu organizaciju koja ima za cilj „očistiti“ digitalni marketing.

Nazvan U7, ovaj novi odbor u kojem će učestvovati brendovi i agencije zamisao je Unruly platforme, video tržišta u vlasništvu News Corp-a, u kojem kažu da žele „stvoriti dijalog“ s oglašivačima, tako da oni mogu igrati aktivnu ulogu u oblikovanju budućnosti digitalnog marketinga. Unruly je detaljnije objasnio ovu inicijativu u izjavi, navodeći kako ovaj nezavisni odbor uključuje više predstavnike kompanija American Express, Diageo, GSK, IHG, L’Oréal, Mars, Nestlé, Samsung, Unilever i The Wall Street Journal.

Njima će se pridružiti top rukovodioci iz Dentsua, Havasa i WPP-ove agencije Wavemaker, koji su se obvezali na rešavanje aktuelnih pitanja u industriji oko sigurnosti brenda, transparentnosti i poslovnih praksi nekih digitalnih platformi i agencija.

„Želimo dokazati da adtech može živeti prema nekim višim standardima otvorenosti i iskrenosti. Predugo su klijenti morali da bezpogovorno usvajaju rešenja koja su im nametale adtech kompanije“, rekao je Norm Johnston, CEO Unruly-a i dodao: „U7 stavlja brendove i agencije za volan. Uvodimo klijente u svaki tim Unruly-a, od razvoja proizvoda do poslovnih praksi, i okupili smo neverovatnu grupu ljudi kako bi vodili provokativne i nadahnjujuće diskusije.“

Prva od ovih rasprava, na temu „Hearts and Minds“, održana je prošle sedmice tokom Advertising Week-a u New Yorku, a uključila je lidere brendova kao što su Ben Sutherland, glavni digitalni direktor Diagea, i Luis Di Como, EVP globalnih medija u Unileveru.

Govoreći uoči događaja, Di Como je rekao: „U februaru smo rekli da moramo zajednički izgraditi poverenje u naše digitalne sisteme i društvo u celini. Skaliranje ovog okvira za digitalnu odgovornost na celu industriju je nešto što nam je potrebno, zbog čega sam jako uzbuđen da se pridružim veću U7 i da sarađujem s istomišljenicima.“

Unruly je također otkrio da će članovi U7 inicijative dobiti pristup novim proizvodima Unruly-a, uključujući Programmatic Guaranteed, koji će biti globalno lansiran u oktobru, a kupcima medija omogućava garantovani zakup na ekskluzivnim stranicama po fiksnoj ceni.

Više informacija možete pronaći OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!