Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Luna TBWA u finalu Strategy Slam-a 2018!

Luna TBWA je jedan od sedam finalista četvrtog po redu Strategy Slam-a, koji se 11. oktobra održava u Beču. Kampanja kojom smo se plasirali u finale ovog strateškog takmičenja je Mi verujemo u mlade, kreirana povodom 30. godišnjice McDonald’sa u Srbiji. Cilj te kampanje bio je da “humanizuje brend sa obe strane kase” i predstavi McD kao poželjnog poslodavca za mlade ljude.

Paul Landauer, kreativni direktor Luna TBWA, imaće devet minuta da publici predstavi strategiju i finalni izgled projekta.

Strategy Slam prvi put okuplja učesnike iz cele Evrope; ranija izdanja su bila namenjena samo biznis i advertajzing stratezima iz Nemačke, Austrije i Švajcarske. Zadaci su podeljeni u 3 kategorije: start up, brand i komunikaciona strategija. Ostali finalisti su: Ogilvy London sa dva predstavnika, Ogilvy Varšava, Bruketa&Žinić&Grey Zagreb, Beck’s Minhen i Bank Cler Cirih.

Finale će se live stream-ovati na sajtu www.strategieaustria.at, a pobednika će odrediti glasovi publike.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!