Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljeni rezultati ECM 2018

SVET – European Communication Monitor objavio je najnovije podatke i trendove iz prakse strateškog komuniciranja širom Evrope. ECM 2018 zasniva se na odgovorima 3.100 komunikacijskih stručnjaka iz 48 evropskih zemalja.

Temelj ovogodišnje studije bile su teme – fake news (lažne vesti), dozvola za pristupanje ličnim podacima (GDPR) i stres odnosno zadovoljstvo na poslu.

Čak 22,5% organizacija u Evropi reklo je da im je reputacija u poslednjih nekoliko meseci bila ugrožena zbog objavljivanja lažnih vesti. Lažne vesti bile su objavljene u 81,3% slučajeva na društvenim mrežama, dok je skoro 60% bilo objavljeno u tradicionalnim medijima.

Kada je u pitanju stres, čak 39% Evropljana reklo je da svaki dan oseća neku vrstu tenzije ili stresa na poslu. Čak 25% njih priznalo je da nije u stanju da se sa tim stresom nosi.

Celo istraživanje pogledajte u prezentaciji ispod:

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!