SVET – European Communication Monitor objavio je najnovije podatke i trendove iz prakse strateškog komuniciranja širom Evrope. ECM 2018 zasniva se na odgovorima 3.100 komunikacijskih stručnjaka iz 48 evropskih zemalja.
Temelj ovogodišnje studije bile su teme – fake news (lažne vesti), dozvola za pristupanje ličnim podacima (GDPR) i stres odnosno zadovoljstvo na poslu.
Čak 22,5% organizacija u Evropi reklo je da im je reputacija u poslednjih nekoliko meseci bila ugrožena zbog objavljivanja lažnih vesti. Lažne vesti bile su objavljene u 81,3% slučajeva na društvenim mrežama, dok je skoro 60% bilo objavljeno u tradicionalnim medijima.
Kada je u pitanju stres, čak 39% Evropljana reklo je da svaki dan oseća neku vrstu tenzije ili stresa na poslu. Čak 25% njih priznalo je da nije u stanju da se sa tim stresom nosi.
Celo istraživanje pogledajte u prezentaciji ispod: